قضیه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

قضیه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!

یه سوال ذهن منو در گیر کرده :

 

چرا به ماشین عــروس مـیـگـن ماشین عروس ؟


 مگه ماشـیـن مال آقا داماد نیست؟؟ چــــــــــــــــرااا؟



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت21:25---9 اسفند 1392
آبجی من خیلی فک کردم..اما دیگه هنگ کردم !!
پاسخ:ههههههههههههههه


sajjad
ساعت10:31---9 اسفند 1392
آخه آبجی من چرا ذهن داداشتو درگیر میکنی؟؟؟..بابا آبجی من بزار بشینیم دیگه..حالا من تا شب باید دنبال جواب این سوال بگردم !!
پاسخ:خخخخخخخخخ داداش فکر کن


سَعيد
ساعت9:12---9 اسفند 1392
فکر کنم با گُل کاری ماشین،ماشين كه مثل عِِِِِِِِِـــــــــروش خانم قشنگ ميشه واسه اون ... !!


پاسخ:جالب بود داداش


مائده
ساعت23:34---8 اسفند 1392
دقیقا

مائده
ساعت23:30---8 اسفند 1392
دقیقا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,

] [ 20:35 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه